آموزش مقدماتی ترید رمزارزها

چگونه با بیت کوین پول در بیاوریم

روش های پول درآوردن با بیت کوین


در دنیای امروز که با فناوری های اینترنتی و آنلاین به سرعت در حال تحول و پیشرفت است، خلق یک دارای الکترونیکی اینترنتی که بتواند از طریق شبکه پرداخت مستقل از بانک ها بین افراد جامعه جهانی تبادل شود امری ضروری بود.  در نتیجه، یکی از چنین ارزهایی در سال 2009 (1390) با نام بیت کوین ایجاد و معرفی شد.

خالق بیت کوین با نام ساتوشی ناکاماتو تشخیص داد که جهان نیاز به یک درگاه پرداخت الکترونیک برپایه شبکه رمزنگاری دارد. این شرایط او را تشویق کرد که یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز ایجاد کند که قابل خرید و فروش و مبادله آسان بدون دخالت دولت یا بانک باشد.

با گذشت زمان و افزایش سریع فرصت های پولسازی افراد زیادی امروزه از طریق بیت کوین پولهای هنگفتی بدست می آورند. فرصت های سرمایه گذاری کافی وجود دارد فقط نیاز است که شما تلاش لازم را داشته باشید و این فرصت ها را تشخیص داده و آنها را بدست آورید. شما تا به حال مطالب و تیتر های زیادی درباره اینکه چطور از بیت کوین پول در بیاورید دیده اید. در این مقاله می خواهیم حجت تمام کنیم و در این باره کامل توضیح دهیم که چطور می از بیت کوین می شود پول بدست آورد.


مروری خلاصه

درک مفهوم بیت کویت بسیاری ساده است. بیت کوین یک فایل کامپیوتری است که در یک کیف پول دیجیتال (یا همان والت) ذخیره می شود. شبیه انتقال وجه پول از یک کارت به یک کارت دیگر، بیت کوین را هم از کیف پول خودتان می توانید به کیف پول شخص دیگری انتقال بدهید و برعکس شخصی می تواند از والت خود به والت شما انتقال بدهد.

بیت کوین یک دارایی دیجیتال آنچنان که افراد و سایت های مختلف می گویند نیست، البته شما می توانید بیت کوین را بخرید و برای مدت طولانی چندساله نگه دارید و هروقت قیمت آن زیاد شد آن را در قیمت بالاتری بفروشید.

تمام تراکنش های بیت کوین یا به عبارتی تمامی انتقال وجه بیت کوین بین افراد در یک فهرست زخیره می شود که با نام بلاکچین شناخته می شود. بلاکچین یک فناوری غیرمتمرکز (غیرمتمرکز به این معنی که دولت هیچ کشور و یا هیچ شخص حقوقی و حقیقی در آن دخالت ندارد و مستقل عمل می کند) است. این فناوری غیرمتمرکز برای راحت تر کردن ثبت و مدیریت تراکنش ها است. البته، ارز دیجیتال یا همان رمزارز شکلی از پرداخت است که از این فناوری بلاکچین استفاده می کند. بنابراین این فناوری علاوه بر انتقال پول می تواند کاربردهای دیگری هم داشته باشد.

رمزارزها از اول برای مبادله آنلاین کالاها و خدماتی استفاده می شوند که توسط یک سازمان یا دولت خاصی کنترل نمی شوند. در عوض، این رمزارزها توسط ند هایی (گره ها) مدیریت می شوند که در سراسر جهان پخش شده اند. هرشخصی ممکن است در نگهداری آنها مشارکت کند. بعلاوه، این ارز های دیجیتال با استفاده از علم رمزنگاری امنیت آنها تضمین می شود، طوری که هک کردن آنها را توسط هکر ها تقریبا غیرممکن می کند.

بیش از 20 میلیون بیت کوین در شبکه بلاکچین بیت کوین می تواند وجود داشته باشد که این بیت کوین ها را می توان در واحد های کوچکتری تقسیم و معامله کرد. کوچکترین واحد بیت کوین قابل معامله که یک ساتوشی نامیده می شود حدود 0.00000001 بیت کوین است.


در این مبارزه کدام رمزارز برنده می شود؟

در کل بیش از 5000 رمزارز در حال حاضر در بازار معامله می شوند که پوشش بازار آنها جمعا 200 میلیارد دلار ارزش دارد. به هرحال چهار رمزارز اول بازار که قوی ترین محسوب می شوند در زیر آمده است. (همچنین با کلیک بر روی لینک های فهرست زیر می توانید چارت تکنیکال آنها را مشاهده کنید)

  1. رتبه نخست بیت کوین با قیمت 47834 دلار معادل 1302000000 تومان و با پوشش بازار 900 میلیارد دلار و مقدار درگردش 18800000 (BTC) بیت کوین است.
  2. رتبه دوم اتریوم با قیمت 3409 دلار معادل 92300000 تومان و با پوشش بازار 400 میلیارد دلار و گردش بازار 117000000 اتریوم (ETH) است.
  3. رتبه سوم کاردانو با قیمت 2.81 دلار معادل 78800 تومان و با پوشش بازار 90 میلیارد دلار و گردش بازار 32000000000 ادا (ADA) است.
  4. رتبه چهارم بایننس با قیمت 468 دلار معادل 12800000 تومان و با پوشش بازار 78 میلیارد دلار و گردش بازار 168000000 بی ان بی (BNB) است.

بنابراین، در این بازار بیت کوین را می توان پدر تمامی این رمزارزها دانست که همچنین اولین رمزارزی است که معرفی شده است. بعد از ظهور آن، چندین رمزارز دیگر مانند ریپل، لایت کوین، بیت کوین کش، ای او اس، چین لینک و غیره مورد توجه قرارگرفته اند. یک دلیل دیگر پذیرش جهانی بیت کوین این است که افراد زیادی پول هنگفتی از طریق بیت کوین بدست آورده و ثروتمند شده اند. این امر باعث مقبولیت و معروفیت بیشتر آن در جهان شد.

برای مشاهده رتبه بندی رمزارزها در تاریخ شهریور 1400 بر روی این لینک کلیک کنید.


تاریخچه بیت کوین

بیت کوین اولین رمزارزی است که در سال 2009 توسط ساتوشی ناکاماتو معرفی شده است. در زمان ظهور بیت کوین هیچ کس از آن آگاه نبود و حتی درباره اصطلاح رمزارز نشنیده بودند.

تا سال 2013، هر بیت کوین بیشتر از ده دلار معامله نمی شد. بعد از سال 2013 ارزش آن به سرعت بیش از 200 دلار رسید. بعد از سال 2015 ارزش بیت کوین بطور قابل توجهی افزایش یافت. در مقابل، ارزش آن از قیمت 1000 دلار (چهل میلیون تومان) در سال 2017 (1396) عبور کرد.

در آغاز سال 2018 (1397) قیمت بیت کوین تا حدود 10 هزار دلار (110 میلیون تومان) افزایش یافت. تنها در چندماه بعد قیمت آن بطور ناگهانی ریزش کرد و به حدود 6000 دلار (25 میلیون تومان) رسید. درباره علت این ریزش و کاهش قیمت شدید اظهارنظرات و صحبت های زیادی مطرح شد.

این که این تغییرات قیمت مربوط به چهار سال پیش است می تواند به شما این دید را بدهد که بدانید قیمت امروز بیت کوین افزایش ها و کاهش های زیادی را تجربه کرده تا به قیمت فعلی یک میلیارد و سیصد میلیون تومان رسیده است. بله درست شنیده اید قیمت امروز بیت کوین 1395000000 تومان معادل است.  دلایل این تغییرات میتواند بستگی به متغیرها و عوامل خارجی بازار داشته باشد. در چند سال قبل، رمزارزهای زیادی ظهور پیدا کردند اما سرمایه گذاری در بیت کوین ثابت کرد که میتواند یکی از بهترین روش های پولساز و سودده باشد. این سرمایه گذاری ثروت بسیاری از افراد را چندین برابر کرده و بسیاری از افراد را میلیاردر و ثروتمند کرده است.


چطور میتوانیم از بیت کوین پول در بیاوریم؟

اگر سوال شما این است که چطور میتوانیم از بیت کوین سود بگیریم، در این قسمت روش های آن را توضیح می دهیم. در زیر برخی از روش هایی که از طریق آن می توانید از بازار رمزارزها درآمد داشته باشید توضیح داده شده است.

1: استخراج از طریق ماینر ها

استخراج از طریق ماینر ها یکی از بهترین روش های کسب پول هنگفت از بیت کوین است. در این روش ماینرها با حل مسایل رمزنگاری شده و ایجاد بلوک های جدید در زنجیره بلاکی بیت کوین می توانند پول زیادی بدست آورند. در ایران، استخراج بیت کوین در سال های اخیر توسط وزارت صنعت معدن تجارت با کسب مجوز های لازم قانونی شناخته شده است.

دراینجا ما دو نوع استخراج رمزارز داریم

استخراج شخصی: این روش استخراج توسط یک شخص و بطور انفرادی انجام می شود. از آنجایی که بیت کوین یک ارز قابل توجه است، یکی از سخت ترین رمزارزها برای استخراج است. عرضه بیت کوین درمقایسه با تقاضای قابل توجه آن بسیاری محدود است. بنابراین، در استخراج رمزارز بیت کوین شما با احتساب هزینه برق و هزینه نگهداری لوازم جانبی و ماینر ها به سختی می توانید نسبت به رمزارزهای دیگر سود کنید.

استخراج ابری: استخراج ابری بیت کوین انتخاب افراد زیادی است. در این روش شما هیچ پول برق نمی دهید و فقط لازم است کارمزدی را برای مشارکت در یک قرارداد ابری پرداخت کنید. در این روش شما نیاز به خرید ماینر و سایر نرم افزارها ندارید. این روش جایگزین بهتری نسبت به استخراج انفرادی  و شخصی است چرا که شما با پرداخت سهمی در یک قرارداد ابری مشارکت می کنید و سهم خودتان را از سود برمی دارید. در این روش درآمد شما بستگی به برنامه استخراج و مصارف برق قید شده در قراردادی است که انتخاب می کنید. قبل از ورود به یک استخر استخراج بیت کوین و دادن پول خود به یک شرکت استخراج بیت کوین، لازم است دانش و تخصص کافی در این زمینه بدست آورید.

نکته دیگر، قبل از اینکه پولی را که به سختی بدست آورده اید به شرکت های استخراج بیت کوین بدهید و در این زمینه سرمایه گذاری کنید، لازم است درباره شرکت استخراج و روش های آن اطلاعات و دانش کافی بدست آورید.


2: خرید و نگهداری بلندمدت بیت کوین

فرمول کاسبی اکثر مردم ساده است. یک کالایی را در قیمت پایین خریداری می کنند و منتظر می مانند تا زمانی که قیمت آن افزایش یافت در قیمت بالاتری آن را می فروشند. برای سرمایه گذاری بلندمدت این روش خوبی است که در قیمت پایین بیت کوین بخرید و با افزایش قیمت و زمانی که تنور بیت کوین داغ است آن را بفروشید.

برای خرید بیتکوین، لازم است یک والت ایجاد کنید و بیت کوین هایی را که خریداری کردید در آن نگهداری کنید و منتظر زمان مناسب باشید تا در قیمت های بالا آن را بفروشید.

شما می توانید در این روش سرمایه گذاری کنید و اگر فکر می کنید قیمت بیت کوین در آینده نزدیک بالا می رود، مقداری بیت کوین بخرید و در زمان مناسب آن را بفروش برسانید. حقیقت این است که این روش سرمایه گذاری کوتاه مدت نیست و شاید مجبور باشید که مدت های طولانی آن را نگه داشته باشید و صبرکنید تا به قیمت مورد نظر شما برسد که سود کنید. همچنین باید زمان دقیق فورش را نیز بدانید.

هر کسی می تواند در شرکت ها و سازمان ها، بلاکچین ها، استارتاپ ها، و سایر حیطه های بازار رمزارزها سرمایه گذاری کند و سود بدست آورد. اما قبل از سرمایه گذاری ضروری است که پتانسیل یک شرکت را با تحلیل تقاضای بازار، نظرات کارشناسان، وایت پیپر (مقاله سفید) و سایر عوامل تعیین نمایید. از این طریق، شما قادر خواهید بود گزینه مناسب را انتخاب و پول قابل توجهی بدست آورید.

 

برای استفاده از ابزارهای کمک ثروت آفرینی و کمک فنی اقتصادی روی این لینک کنید کنید.

ابزارهای کمک تحلیل اقتصادی کلیک کنید.


3: پذیرش پرداخت از طریق بیت کوین

امروزه کسب و کار های زیادی برای ارایه خدمات و کالاهای خود پرداخت از طریق بیت کوین را پذیرفته اند. وقتی کسب و کار های زیادی امروزه درجهان پرداخت مشتریان را از طریق بیت کوین قبول می کنند، چرا شما برای کسب و کار خود این روش را پیاده نکنید. خدمات خود را با پرداخت بیت کوین توسط مشتری درسطح جهانی و داخلی به فروش برسانید.

بهترین مزیت این روش این است که این کار امنیت پرداخت شما را بالا میبرد و فرایند پرداخت را سریعتر می کند. از همه مهمتری اینکه این روش به شما کمک می کند که از هرجای جهان بتوانید به راحتی پرداخت و دریافت انجام دهید و با پرداخت بیت کوین مشتریان خارجی از سراسر جهان داشته باشید.  تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک والت یا کیف پول بیت کوین داشته باشید و پرداخت های خود را به آن انجام دهید. با این روش نیاز نیست برای پرداخت به یک واسطه مانند درگاه های پرداخت آنلاین وابسته باشید و بخشی از درآمد خود را هزینه کنید.

ثروتمند شدن با بیت کوین از طریق تبلیغات و فروش

شما می توانید با ایجاد اهرم فروش در شبکه های اجتماعی برای برخی پلتفرم های ارزدیجیتال از طریق فروش محصولات آنها بوسیله بیت کوین ثروتمند شوید. شما می توانید فروشنده یک شرکت شوید و با تبلیغات محصولات آنها در شبکه های اجتماعی و بالابردن بازدیدکنندگان و فروش آنها، کمسیون قابل توجهی بدست آورید. مقدار کمسیون و پولی که از این طریق بدست می آورید بستگی به میزان فروش و شرایط پرداخت دارد.

افراد زیادی امروزه با تاثیری که بر روی فالور ها و دنبالکنندگان خود می گذارند آنها را قانع می کنند که محصولاتی را از برند خاصی بخرند و پورسانت قابل توجهی را از نماینده آن برند دریافت می کنند. امروزه انفلوانسرهای زیادی با قانع کردن فالورهای خود برای استفاده از خدمات یک موسسه یا شخص خاص مبلغ قابل توجهی را دریافت می کنند. انفلوانسرها  با استفاده از بیت کوین می توانید این فرایند ها را با روش ها و شیوه های رمزارزی به سهولت بیشتری انجام بدهند.

روش فروش افیلیت و نمایندگی فروش به این صورت است که شما میتوانید در یکی از سایت های فروش جانبی ثبت نام کنید و محصولاتی را انتخاب کنید و لینک آن محصولات را در شبکه های اجتماعی خود تبلیغ کنید. به ازای فروش آن محصولات از شبکه ها و لینک های شما، می توانید کمسیون آن را دریافت کنید.


5: قرض دادن بیت کوین

بهترین قسمت پذیرش پرداخت با بیت کوین این است که شما نیاز به یک واسطه ندارید که پرداخت های شما را تایید و اعتبارسنجی کند. می توانید بدون هیچ اختلالی تراکنش های خود را بررسی و پردازش نمایید. با داشتن بیت کوین شما میتوانید از طریق سایت های معتبری که وجود دارند یا افرادی که میشناسید بیت کوین های خود را به آنها قرض بدهید و نرخ بهره یا سود روزانه یا سالانه آن را دریافت کنید.

با روش قرض دادن بیت کوین های خود، شما بدون هیچ دردسری بیت کوین های خود را سرمایه گذاری می کنید و در یک نرخ بهره معین و توافقی سود آن را در حساب خود بصورت بیت کوین دریافت می کنید. در این روش هم از افزایش قیمت بلند مدت آن سود میبرید و هم از طریق نرخ بهره و کارمزد سرمایه خود. وب سایت های زیادی وجود دارند که در این زمینه می توانید برای وام دادن بیت کوین ها و سپرده گذاری بیت کوین های خود در آنها کسب سود کنید. برخی از این سایت ها عبارتند از Bitbond, Unchained Capital, BTCpop

انتخاب و شناخت درست سایت برای سرمایه گذاری خیلی حیاطی است، در هرسایتی بیت کوین های خود را سپرده گذاری نکنید چون ممکن است تمام سرمایه خود را از دست بدهید. این نکته را نیز توجه کنید که هیچ سایتی بیشتر از 15 درصد در یک سال سود نمی دهد. اگر سایتی بیشتر از 15 درصد سود بیت کوین پیشنهاد داد، می توان به عملکرد و اعتبار آن شک کنید که تغلبی و کلاهبرداری باشد.

برای درک انواع روش های درآمد ثابت از بازار رمزارزی به مقاله سودثابت ماهانه از بیت کوین مراجعه کنید.


6: درآمدهای خرد

این واقعیت را باید بپذیریم که پول های خرد و درآمدهای کم به اندازه ای نیستند که بتوانند سرنوشت زندگی شما را تغییر بدهند. به هرحال این موارد میتواند یک منبع درآمد قابل اعتماد باشد که به شما کمک می کند که هزینه های روزمره زندگی یا خرج های اضافی زندگی خود را تامین کنید. برای مثال میتوانید در وب سایت هایی عضو شوید و با کلیک بر روی تبلیغات، دید ویدئوها، و بازی کامپیوتری مقداری بیت کوین دریافت کنید. هرچند مبالغ دریافتی از این روش ها بسیار ناچیز است ولی به هرحال روشی برای بدست آوردن بیت کوین است. همچنین سایت هایی هستند که با انجام برخی کارها مانند جواب دادن به پرسشنامه های انلاین و اجرای برخی نظرسنجی ها به شما بیت کوین اندکی می دهند. برخی از این سایت ها در زیر آمده است.

adBTC, Coinpayu, Coinadder, and BTC4ADS

همچنین شما میتوانید خودتان وبسایت ها و وبلاگ هایی ایجاد کنید و با جذب بیننده کافی در برخی وبسایت ها ثبت نام کنید و با نشر تبلیغات آنها در سایت خود بیت کوین دریافت کنید.


7: ترید کردن بیت کوین

افراد زیادی از طریق ترید کردن بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در صرافی ها، پول های زیادی بدست می آورند. تریدرهای حرفه ای چارت های ترید را تحلیل می کنند، بازار را مطالعه می کنند، و فاکتور های خارجی و اخبار را درنظر می گیرند و با ریسک کردن شروع به ترید می کنند. برای کسب سود از ترید لازم است که این موارد یعنی تحلیل نمودار ها، رصد بازار کریپتو، و بررسی اخبار رمزارزها را در نظر داشته باشید تا بتوانید از ترید کردن در بازار رمزارزها سود بدست آورید.

لحظه ای که این تریدرها وارد یک ترید می شوند، موقعیت خرید یا فروش خود را در یک قمیت مشخص می بندند و سود بدست می آورند. بهترین چیز در این کار این است که شما در جهان کریپتو و رمز می توان 24 ساعت شبانه روز در طول هفت روز هفته (27*7) هر زمان که راحت تر بودید در این بازار وارد شوید و معامله کنید.

زمانی که پول خود را وارد بیت کوین می کنید میتوانید بطور کلی چهار استراتژی ترید داشته باشد.

الف: ترید روزانه

این استراتژی ترید کردن همچنین با نام ترید کردن طول روز نیز گفته می شود. در این استراتژی سرمایه گذار یا همان تریدر یک پوزیشن خرید یا فروش را فقط در طول یک روز ترید باز نگه میدارد و در همان روز معامله را تمام می کند. مزیت عمده ترید کردن روزانه این است که شما نیاز نیست در طول شب ریسک کنید و هزینه سرمایه گذاری در زمان عیبت خود را بدهید.

ب: هجینگ بیت کوین

این یک استراتژی است که در آن شما سعی می کنید با ایجاد یک موقعیت مخالف موقعیتی که قبلا خرید کردید ریسک خود را به حداقل ممکن برسانید. این استراتژی ترید کردن معمولا زمانی اجرا می شود که روند بازار در خلاف جهت شما در حال حرکت است.

ج: ترید کردن با روند

افرادی که با استراتژی ترید همسو با روند معامله می کنند، موقعیت هایی را انتخاب می کنند که با روند کلی بازار همسو باشد. برای نمونه، اگر روند بازار گاوی است شما می توانید برای بلند مدت خرید کنید و به اصطلاح پوزیشن لانگ بگیرید. در عوض اگر روند کلی بازار خرسی است شما می توانید سرمایه گذاری کوتاه مدت داشته باشید و به اصطلاح پوزیشن شورت بگیرید و از ریزش بازار سود کنید.

د: هدل کردن یا نگهداری (خرید و فروش)

این یک استراتژی است که در آن شما میتوانید بیت کوین بخرید و آن را نگه دارید و بعد از افزایش قیمت آن را با سود بفروشید. معمولا این روش معامله مستلزم سرمایه گذاری بلندمدت است و در اصطلاح هدل کردن نیاز به صبوری و شکیبایی بسیار بالایی دارد.

8: کسب درآمد از بیت کوین با روش تیپ کردن

یکی از مهمترین روش هایی که بدانید چگونه از بیت کوین پول در بیاوریم این است که بتوانید به افراد دیگر کمک کنید و پول کمی دریافت کنید. برای مثال شما می توانید از سایت Bitfortip  استفاده کنید از طریق تیپ کردن یا راهنمایی، بیت کوین رایگان بگیرید.

خدمات تیپ کردن (crypto-tipping services) ممکن است شامل کارهای زیادی از جمله پاسخ گویی به سوالات فنی، تبلیغات محصولات و خدمات شرکت ها، تماشای ویدئوها، و پیداکردن لباس یا کالاهای خاص دیگر برای برخی افراد باشد.

9: کمپین های فروم بیت کوین

پلتفرم بیت کوین تاک (Bitcointalk ) توسط ساتشی ناکاموتو ، خالق رمزارز و بیت کوین ایجاد شد. این یکی از اتاق های چت قدیمی و شناخته شده است که افراد مشهور زیادی در آن فعالیت داشته و گاهی گفتگو می کنند.

اگر شما در فوروم بیت کوین تاک فعال باشید و یک فالور مشتاق باشید، می توانید با گذاشتن پست بیت کوین بگیرید. شما در این پلتفرم همچنین می توانید یک امضای پشتیبانی داشته باشد.


10: نقص یابی

سازمان ها و توسعه دهندگان نرم افزارهای زیادی هستند که به شما دستمزدهایی می دهند که بتوانید نواقص نرم افزارها یا محصولات آنها را پیدا کنید و به توسعه محصولات آنها کمک نمایید. بابت این خدمات مبالغ قابل توجهی به شما پرداخت می کنند. شما با بهبود اکوسیستم های آنها برای کابران می توان درآمد قابل توجهی را بصورت بیت کوین دریافت کنید.

اگر می خواهید وارد دنیای بیت کوین شوید به نکات زیر توجه داشته باشید.

تحقیقات گسترده انجام بدهید،

بازار را تحلیل کنید،

تمام ریسک های خود را پیش بینی کنید و روشی را انتخاب کنید که با شرایط شما کاملا انطباق داشته باشد،

از متخصصان قابل اعتماد مشورت بگیرید و مقالاتی در این زمینه مطالعه کنید،

و اینکه تمام تخم مرغ های خود را داخل یک سبد قرار ندهید.


نکته پایانی:

بیت کوین ارزش وقت گذاشتن و هزینه کردن را دارد به شرطی که اصول اولیه این صنعت را رعایت کنید و ریسکی که توان آن را ندارید نکنید. همچنان که افراد زیادی سودهای بسیار زیادی از بازار بیت کوین بدست آورده اند و بسیار ثروتمند شده اند، هستند افرادی که سرمایه های زیادی را در این بازار از دست داده اند. مسلما شما جزو دسته اول خواهید بود و سود های بسیار زیادی از این بازار بدست خواهید آورد. برای اینکه در بازار و صنعت ارزهای دیجیتال سود کنید، حتما باید صبور  و محتاط باشید چرا که وارد بازار بی ثبات می شوید که قیمت های آن به شدت بالا و پایین می شوند و دامنه نوسانات بالایی دارند.

 

 

اگر در هر معامله 1% سود بگیرم، چگونه می توان آن را در 1 معامله در هفته ترکیب کرد؟ پول با 1000 دلار اولیه در یک سال چقدر است؟

اگر در هر معامله سهام، با 10000000 تومان سرمایه گذاری اولیه، 1% در روز سود بگیرم، پس از یک سال با بهره مرکب چقدر دریافت خواهم کرد؟

اگر این مبلغ 10000000 تومان را در حساب پس انداز برای یک سال با نرخ سود 18 درصد سرمایه گذاری کنم، پس از یک سال چگونه دریافت خواهم کرد؟

برای تست کردن حالت های مختلف کسب سود از بازارهای مالی در زمان ترید و اینکه با چه مقدار سود مبلغ سرمایه اولیه شما چقدر می تواند رشد کند روی این لینک کلیک کنید.

مشاهده ابزارهای کمکی برای بهبود ترید کردن

کلیک کنید.

 

 



0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *