تصویر محصول دانلودی نقشه گوگل ارث مراکز درمانی تهران

دانلود لایه KML مراکز درمانی استان و شهر تهران



یکی از بخش های اساسی مراقب های سلامت و حفظ بهداشت عمومی هر کشوری مراکز درمانی آن کشور است. امروزه شرایط هر کشور از نظر توزیع مکانی و امکاننات مراکز درمانی و موقعیت قرارگیری آن در شهر نسبت به سایر تاسیسات زیربنایی و پراکنش جمعیتی بسیار مهم است. مراکز درمانی با توجه به نقش اساسی که در سلامت جامعه و بهداشت خانوارها ایفا می کنند نمی توانند بدون درنظر گرفتن ساختار های اجتماعی، اقتصادی، و محیطی یک شهر و فاکتور های تاثیرگذار آنها تعیین مکان شوند. بنابراین، دانست پراکنش این مراکز درمانی از جمله مراکز درمانی شهر تهران بعنوان پایتخت با بیشترین جمعیت در کشور می تواند نقش مهمی در مطالعات و بررسی های بسیاری از تصمیم گیرندگان از جمله متولیان خانه های بهداشت، پزشکان و صاحب نظرانی داشته باشد که می توانند متوجه نکات مهم و پیامدهای احتمالی حوادث بهداشتی یا ایمنی شوند.

محصول دانلود لایه KML مراکز درمانی استان و شهر تهران یک لایه گوگل ارث است که موقعیت مکانی و پراکنش جغرافیایی مراکز درمانی شهر تهران را بصورت برجسته نمایش می دهد. این لایه بدون نصب برنامه در گوگل ارث قابل نمایش و قابل تبدیل به سایر فرمت های دیتا در برنامه های جی ای اس است.

به همین منظور این نقشه برای دسترسی جامعه علمی، و مجریان امر به موقعیت قرار گیری این مراکز نسبت به سایر عوارض تهیه شده که به راحتی در Google Earth قابل مشاهده است. بنابراین، محصول “دانلود لایه KML مراکز درمانی استان و شهر تهران ” برای دسترسی راحت شهروندان و دانش پژوهان محترم به این اطلاعات تهیه شده تا بتواند گامی کوچک در اعتلای کشور عزیزمان ایران باشد.