فایل google earth کاربری های شهرداری و شورای شهر تهران. استعلام کاربری های شهر تهران

فایل Google Earth کاربری های منطقه 16 شهر تهران


نقشه گوگل ارث کاربری های مناطق شهر تهران این محصول شامل یک فایل Google Earth است که تمام کاربری های این منطقه را شامل می شود. در این نقشه کاربری تمامی قطعه زمین های این منطقه از شهر تهران براساس مصوبات طرح های تفصیلی شهرداری و شورای شهر تهران مشخص شده که مبنای تصمیمات فعلی شهرداری است. انواع کاربری های شهری شامل مسکونی، تجاری، اداری، گردشگری، بهداشتی درمانی، آموزشی، فضای سبز، صنعتی کارگاهی، نظامی انتظامی، تاسیسات و تجهیزات شهری، و زمین های خالی در این فایل مشخص شده است که در برنامه گوگل ارث قابل نمایش است. با دریافت این فایل به راحتی می توانید وضعیت کاربری هر یک از زمین های اطراف خود و همچنین املاک مورد نظر جهت خریداری یا سرمایه گذاری را بررسی کنید.


نقشه گوگل ارث کاربری های شهری منطقه شاهنزده شهرداری تهران

کاربری شهری چیست؟
کاربری زمین شهری را می توان به عنوان زمین برای استفاده در خرده فروشی، مدیریت، تولید، سکونت/مسکن یا فعالیت های صنعتی شناسایی کرد. این فعالیت ها به نفع جامعه و اقتصاد و در نهایت افزایش توسعه یک مکان است.

برای سرمایه گذاری ملکی لازم است نقشه کاربری های اطراف را بررسی کنید. این نقشه می تواند برای تمامی افرادی که با معاملات ملکی بطور موقت یا حرفه ای سروکار دارند بسیار مفید باشد.

این نفشه یکی از ابزار کلیدی کار مشاورین محترم املاک و دفاتر معاملات ملکی است. این لایه با فرمت kml تمامی کاربری ها در مقیاس بلوک های شهری و تمامی ساختمان ها را شامل می شود و در گوشی های تلفن همراه سامسونگ و ایفون نیز قابل مشاهده است.

برای خرید و دانلود فایل Google Earth کاربری های منطقه 16 شهر تهران روی دکمه خرید زیر کلیک کنید. بعد از طی کردن مراحل خرید بلافاصله لینک دانلود برای شما نشان داده می شود و میتوانید لایه گوگل ارث کاربری شهری تهران را دانلود کنید.


کاربری زمین/پوشش زمین (LULC) یکی از مهمترین عواملی در نظر گرفته شده است که منعکس کننده فرآیندهای طبیعی و انسانی اساسی تغییرات محیطی جهانی است. به طور گسترده ای تشخیص داده شده است که الگوی LULC و تغییرات آن بر بسیاری از جنبه های عملکرد اکوسیستم و سلامت انسان تأثیر می گذارد و با آن ارتباط دارد و نقش مهمی در تعدیل تغییرات آب و هوا، حفظ اکوسیستم ، حفاظت از تنوع زیستی ایفا می کند. طبقه بندی دقیق و به موقع، نقشه برداری و نظارت بر LULC و تغییرات آن برای طیف گسترده ای از موضوعات تحقیقاتی در رصد زمین و تغییرات جهانی محیطی اهمیت زیادی دارد زیرا می توانند دانش ضروری را برای درک پویایی زمین ارائه دهند.

سنجش از دور ماهواره ای و هوابرد نظارت LULC را با ارائه اطلاعات صریح مکانی و زمانی پیوسته از مقیاس منطقه ای تا جهانی بسیار تسهیل کرده است. در دهه‌های اخیر، با توسعه حسگرهای ماهواره‌ای جدید، طبقه‌بندی‌کننده‌های بهبودیافته، الگوریتم‌های یادگیری ماشین و محاسبات ابری، بسیاری از محصولات طبقه‌بندی LULC مبتنی بر سنجش از دور تولید شده‌اند و با وضوح‌های فضایی متعدد در دسترس عموم قرار گرفته‌اند. مجموعه داده های نماینده شامل (i) موارد با وضوح درشت از 100 متر تا 1 کیلومتر، به عنوان مثال. نقشه 1 کیلومتری پوشش داده ها و سیستم اطلاعاتی برنامه بین المللی ژئوسفر-زیست کره ، نقشه پوشش زمین 1 کیلومتری دانشگاه مریلند (UMD) ، محصول طبقه‌بندی پوشش زمین جهانی 1 کیلومتری، طیف‌سنج تصویربرداری با وضوح متوسط 1 کیلومتری و 500 متری (MODIS) نقشه‌های پوشش زمین ، نقشه جهانی پوشش زمین 300 متری (GlobCover) برگرفته از مجموعه داده طیف سنج تصویربرداری با وضوح متوسط (MERIS) ، آب و هوای آژانس فضایی اروپا (ESA) 300 متری نقشه‌های پوشش زمین ابتکار تغییر (CCI) از سال 1992 تا 2015 ، نقشه پوشش زمین خدمات زمینی 100 متری ESA Copernicus (CGLS-LC100) و 10 m نقشه کسری پوشش زمین جهانی ; (2) موارد با وضوح خوب از 10 متر تا 30 متر، به عنوان مثال. مشاهده و نظارت با وضوح 30 متری پوشش جهانی زمین ، محصول داده پوشش زمین جهانی 30 متر (GlobeLand30) ، 30 -m محصول جهانی پوشش زمین با سیستم طبقه بندی دقیق (GLC_FCS30)، جدیدترین نقشه برداری هوشمند 30 متری پوشش زمین جهانی ، نمونه اولیه نقشه پوشش زمین 20 متری ESA CCI Sentinel-2 آفریقا در سال 2016 (و رصد و نظارت با وضوح 10 متری پوشش زمین جهانی (FROM-GLC10)؛ و (iii) با وضوح بالا کمتر از 10 متر، به عنوان مثال. نقشه 3 متری پوشش ملی اخیر در چین بر اساس تصاویر سیاره ای.

برای دانلود نقشه پارسل های کاربری شهری مناطق بیست و دو گانه شهرداری تهران از لینک نقشه های کاربری شهری اقدام کنید.