فایل google earth کاربری های شهرداری و شورای شهر تهران. استعلام کاربری های شهر تهران

فایل Google Earth کاربری های منطقه 2 شهر تهران


نقشه گوگل ارث کاربری های مناطق شهر تهران این محصول شامل یک فایل Google Earth است که تمام کاربری های این منطقه را شامل می شود. در این نقشه کاربری تمامی قطعه زمین های این منطقه از شهر تهران براساس مصوبات طرح های تفصیلی شهرداری و شورای شهر تهران مشخص شده که مبنای تصمیمات فعلی شهرداری است. انواع کاربری های شهری شامل مسکونی، تجاری، اداری، گردشگری، بهداشتی درمانی، آموزشی، فضای سبز، صنعتی کارگاهی، نظامی انتظامی، تاسیسات و تجهیزات شهری، و زمین های خالی در این فایل مشخص شده است که در برنامه گوگل ارث قابل نمایش است. با دریافت این فایل به راحتی می توانید وضعیت کاربری هر یک از زمین های اطراف خود و همچنین املاک مورد نظر جهت خریداری یا سرمایه گذاری را بررسی کنید.


نقشه گوگل ارث کاربری های شهری منطقه دو شهرداری تهران

این نقشه کاربری های شهر تهران در قالب گوگل ارض می تواند درک خوبی به مشاورین محترم املاک در شناخت کاربری های قطعات ملکی اطراف و نیز مشاوره آنها در زمینه کلیت منطقه مطالعه نماید. این فایل از جمله نقشه های ضروری است که هر فردی که در حیطه معاملات ملکی و ساختمان سازی فعالیت می کند نیاز است در کامپیوتر خود داشته باشد. این فایل به کارشناسان اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران توصیه می شود. پس می توان گفت این یک ابزار ضروری برای کمک به انجام وظایف مشاورین محترم املاک در ارایه توصیه های مفید به مشتریان محترم می باشد. این محصول نقشه کاربریهای شهر تهران را در قالب یک فایل KMZ برای نمایش دربرنامه های گوگل ارث نشان می دهد.


در اتخاذ تصمیمات مدیریتی چه در امور سازمانی و کسب و کار های دانش بنیان و چه در امور مدیریت مالی شخصی نقش اصلی و کلیدی که بین یک تصمیم گیری درست و اشتباه تفاوت ایجاد می کند داشتن اطلاعات است. دتاشتن اطلاعات مناسب به درک یک کارشناس و مدیر در شناخت از مسایل و موضوعات کمک قابل توجهی می نماید. دانش یا همان سواد اطلاعاتی درست می تواند موجب پیش بینی بهتر توسط کارشناس، ایجاد خلاقیت مناسب، حل بهتر مسایل، درک بهتر از پیرامون و تغیرات آینده، و همچینین شناخت مسایل حقوقی شود. بنابراین یکی از تفاوت های مدران و کارشناسان موفق نسبت به سایر کارشناسان در این است که کارشناسان و مدریان موفق از اطلاعات بروز و مناسبی برخوردار هستند که در زمان مناسب از آن استفاده می کنند. یکی از ابزارهای ضروری در مشاغل و فعالیت هایی که به زمینه های شهری و برنامه ریزی املاک و کاربری های شهری مربوط می شود. دانستن انواع کاربری های قطعه زمین های یک شهر است. این کاربری ها توسط مراجعه ذیصلاح مانند شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهری تهیه و تصویب می شوندت و سپس در دستور کار شهرداری ها قرار می گیرند. شهر داری ها موظف هستند هر گونه ساخت و ساز و برنامه ریزی هایش تغییرکاری شهری را در چهارچوب این طرح ها به انجام برسانند. بنابراین، تصمیم گیری سایر شهروندان و شاغلین در بخش های مختلف مستلزم این خواهد شد که با تغییرات کاربری مصوب و منطبق و همخوان باشد. درصورتی که فعالیت های اقتصادی و کسب کار ها انطباق لازم را با کاربری های شهری نداشته باشند مراجع قانونی از صدور مجوز های لازم برای این فعالیت ها خودداری می کنند و هر گونه فعالیت اقتصادی از جمله ساخت و ساز، و فعالیت های خدماتی را منوط به کسب مجوز از شهرداری و براساس کاربری های مصوب شهری می دانند. در این موارد لازم است تمامی کاسبان و فعالین اقتصادی و سرمایه گذاران دانش و اطلاعات درستی از انواع کاربری های شهری در حیطه فعالیت خود داتشته باشند. یکی از ابزارهای کار این مشاغل نقشه های کاربری شهری مصوب شورای شهر است که اجرای آن در دستور کار شهرداری ها قرار دارد. طرح های شهری و طرح های تفصیلی توسط وزارت مسکن و شهرسازی تهیه و پس از تصویب شوراهای اسلامی شهر برای اجرا در دستور کار شهرداری ها قرار می گیرد. این نقشه ها توسط مجموعه فوری اموز براساس قوانین طرح های تقصیلی شهرداری تهران و شورای شهر تهران و از روی اطلاعات مربوطه تهیه و برای استفاده عموم عرضه شده است. امید است این اقدام بتواند در ایجاد عدالت اجتماعی میان تمامی شهروندان موثر باشد و دسترسی عموم مردم را به قوانین صادره بیشتر نماید. براساس قانون طرح های مصوب شهری از جمله طرح تفصیلی که توسط وزارت مسکن و شهرسازی تهیه می شود مصداق قوانین عمومی بوده و آگاهی تمامی شهروندان از این قوانین لازم است.


این نقشه ها را می توانید بدون نیاز به نصب برنامه در گوشی تلفن همراه و لپتاپ مشاهده کنید. مشاهده نقشه کاربری در موبایل این قابلیت را به شما می دهد که بتوانید این نقشه ها را در هر شرایطی مشاهده کنید و به دیگران نشان دهید.

مشاهده ویدئو نقشه کاربری مناطق شهر تهران


مشاهده ویدئوی باز کردن فایل های گوگل ارث بدون نیاز به نصب برنامه

مشاهده ویدئوی باز کردن گوگل ارث در گوشی بدون نیاز به نصب اپلیکیشن



این فایل می تواند مورد استفاده مشاغل زیر باشد.

کارشناسان شهرداری و شوراهای شهر

متخصصان برنامه ریزی شهری و منطقه ای

مشاورین املاک و دفاتر معاملات ملکی و بنگاه های املاک

سازنده ها و پیمانکاران شاغل در ساخت وساز در محدوده های شهری

فعالین خدمات شهری

مهندسین عمران و کارشناسان ملکی

طراحان و معماران شهری

متخصصین شهرسازی

سرمایه گذاران در املاک و مستغلات

کاسبان و فعالان اقتصادی

کارشناسان بانکی و مشاوران اقتصادی

افرادی که این نقشه را خریداری کردند، همچنین برخی محصولات زیر را نیز خریدند.

ابزار آماده محاسبه قیمت آپارتمان
نقشه گوگل ارث پناهگاه های اضطراری شهر تهران
نقشه موقعیت پمپ بنزین های تهران
لایه های منابع آب و تاسیسات آبی تهران
خطوط انتقال نیرو برق تهران
فایل گوگل ارث کارخانه ها و صنایع تهران