فایل google earth کاربری های شهرداری و شورای شهر تهران. استعلام کاربری های شهر تهران

فایل Google Earth کاربری های منطقه 20 شهر تهران


نقشه گوگل ارث کاربری های مناطق شهر تهران این محصول شامل یک فایل Google Earth است که تمام کاربری های این منطقه را شامل می شود. در این نقشه کاربری تمامی قطعه زمین های این منطقه از شهر تهران براساس مصوبات طرح های تفصیلی شهرداری و شورای شهر تهران مشخص شده که مبنای تصمیمات فعلی شهرداری است. انواع کاربری های شهری شامل مسکونی، تجاری، اداری، گردشگری، بهداشتی درمانی، آموزشی، فضای سبز، صنعتی کارگاهی، نظامی انتظامی، تاسیسات و تجهیزات شهری، و زمین های خالی در این فایل مشخص شده است که در برنامه گوگل ارث قابل نمایش است. با دریافت این فایل به راحتی می توانید وضعیت کاربری هر یک از زمین های اطراف خود و همچنین املاک مورد نظر جهت خریداری یا سرمایه گذاری را بررسی کنید.


نقشه گوگل ارث کاربری های شهری منطقه بیست شهرداری تهران .

برای سرمایه گذاری ملکی لازم است نقشه کاربری های اطراف را بررسی کنید. این نقشه می تواند برای تمامی افرادی که با معاملات ملکی بطور موقت یا حرفه ای سروکار دارند بسیار مفید باشد.

این نفشه یکی از ابزار کلیدی کار مشاورین محترم املاک و دفاتر معاملات ملکی است. این لایه با فرمت kml تمامی کاربری ها در مقیاس بلوک های شهری و تمامی ساختمان ها را شامل می شود و در گوشی های تلفن همراه سامسونگ و ایفون نیز قابل مشاهده است.

در سایت فوری آموز محصولاتی طراحی شده است که می تواند به محاسبه قیمت املاک کمک نماید. برای مثال محصول محاسبه خودکار قیمت آپارتمان را از اینجا دانلود کنید.


منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهرداری تهران است. جمعیت این منطقه ۴۵۳۷۴۰ نفر و وسعت آن ۲۲ کیلومتر مربع در داخل محدوده شهری و ۱۷۸ کیلومتر مربع در حریم است. منطقه ۲۰ پنج ناحیه در داخل محدوده و دو ناحیه خارج از محدوده و ۲۰ محله دارد. شهرری با سابقه و قدمت ۶۰۰۰ ساله و وجود اماکن تاریخی و جاذبه‌های دینی مهم، یک منطقه تاریخی و مذهبی است. این منطقه از تهران جدا شده است و جایگاه خاصی در فضای شهری دارد. منطقه ۲۰ دسترسی مناسبی دارد و بهره‌برداری از کمربندی تهران و ایستگاه‌های مترو باعث شده است که به سرعت با مرکز تهران و سایر نقاط ارتباط برقرار شود. وجود زمین و مسکن ارزان قیمت، کاربری‌های صنعتی و فضای سبز بزرگ، فرصت‌های توسعه اشتغال و اراضی مزروعی از جمله ویژگی‌های این منطقه هستند.

منطقه ۲۰ شهرداری تهران شامل ۱۰ محله است که عبارتند از ابن بابویه، استخراق، دسیه، بهشتی، تقی آباد، جوانمرد قصابچی، تگرجنوبی، حمزه آباد، دولت آباد، دیلمان، سرتخت، سیزده آبان، شهادت، ظهیر آباد، علایی، فیروزآبادی، منصوریه و منگلولی‌آباد است.

پرتال شهرداری منطقه بیست تهران


دسترسی به برخی نقاط مهم شهری مانند داروخانه های، دفاتر مشاوره املاک، مدارس، پمپ بنزین ها، و بسیاری خدمات دیگر را می توانید در لینک زیر دریافت نمایید.

مشاهده خدمات شهری برخی شهرهای ایران

برخی تاسیسات و خدمات شهر تهران را می توانید از لینک زیر مشاهده نمایید.

مشاهده خدمات شهر تهران در فرمت گوگل ارث

افرادی که این نقشه را خریداری کردند، همچنین برخی محصولات زیر را نیز خریدند.

ابزار آماده محاسبه قیمت آپارتمان
نقشه گوگل ارث پناهگاه های اضطراری شهر تهران
نقشه موقعیت پمپ بنزین های تهران
لایه های منابع آب و تاسیسات آبی تهران
خطوط انتقال نیرو برق تهران
فایل گوگل ارث کارخانه ها و صنایع تهران

کاربری زمین شهری را می توان به عنوان زمین برای استفاده در خرده فروشی، مدیریت، تولید، سکونت/مسکن یا فعالیت های صنعتی معرفی کرد. این فعالیت ها به نفع جامعه و اقتصاد و در نهایت افزایش توسعه یک مکان است.

مدل های کاربری زمین

در جغرافیا، استفاده از زمین برای اولین بار برای به دست آوردن درک الگوهای محصول در مناظر کشاورزی مورد استفاده قرار گرفت. از این مدل فون تونن آمد. این مدل انتخاب هایی را که کشاورزان در مورد انتخاب محصول و در نتیجه الگوهای کاربری اراضی کشاورزی انجام دادند را توضیح می دهد. این ایده نشان می‌دهد که دو عامل اصلی در استفاده از زمین، دسترسی (هزینه حمل و نقل) و هزینه اجاره زمین مورد نظر است. از این مدل می توان برای استدلال کاربری اراضی شهری نیز استفاده کرد. بنابراین، کاربری که بیشترین میزان اجاره را با بهترین هزینه دسترسی تولید می کند، جایی است که آن کاربری زمین پیدا می شود.