جانمایی زمین روی نقشه یو تی ام

ابزار تبدیل آنلاین مختصات UTM در گوشی همراه و مشاهده یو.تی.ام روی نقشه بدون نیاز به نصب برنامه


با این ابزار بدون نیاز به نصب هیچ برنامه ای و بدون هیچ نرم افزاری می توانید اعداد XY (ایکس و وای) یو تی ام (UTM) زمین مورد نظر خودتان یا نقطه مدنظترتان را وارد کنید و روی تصویر ماهواره ای وضعیت محل و اطراف آن را مشاهده کنید.

در ابن برنامه نقاط یو تی ام خود را در گوشی تلفن همراه وارد کنید و روی نقشه ماهواره ای موقعیت مکانی زمین خودتان را مشاهده کنید.

کارشناسان متخصص برای جانمایی و پیداکردن موقعیت نقاط از نرم افزارهایی مانند ArcGIS یا سایر برنامه های GIS استفاده می کنند. اما در مواقع ضروری و فوری نیاز است که جانمایی را در میدان و روی زمین بدون داشتن کامپیوتر یا لپتاب به راحتی و سریع انجام بدهیم. نقشه برداری در میدان را می توانیم با روش هایی بدون نیاز به نصب نرم افزار انجام دهیم تا بتوانیم شرایط مکانی ملک یا زمین مورد نظر خودمان را بررسی کنیم.

با خرید این برنامه شما می توانید عدد و رقم ایکس و ایگرگ utm را در گوشی تلفن همراه خودتان وارد کنید و با وارد کردن هر زوج ایکس و وای X Y یا lat long و زون شهرستان زمین مورد نظر موقعیت نقطه خودتان را روی زمین بر روی تصویر ماهواره ای و عکس هوایی ببینید. در این حالت می توانید عوارض اطراف زمین مورد نظر و همچنین راه های دسترسی به آن را بررسی کنید.

بدون اینکه روی گوشی تلفن همراه خود برنامه ای نصب کنید می توانید عداد x y زمین را بزنید و موقعیت زمین را روی عکس هوایی مانند google maps یا برنامه های google earth ببینید. این روش برای اهداف و موارد زیر خیلی خوب کاربرد دارد.

جانمایی یو تی ام زمین روی نقشه هوایی

نمایش یو تی ام زمین روی مپز گوشی همراه

استخراج موقعیت utm ملک روی نقشه

جانمایی لوکیشن محل با UTM در موبایل

نمایش یو تی ام املاک در اندروید و ای او اس آیفون

تبدیل مختصات از درجه دقیقه به یو تی ام و برعکس

تبدیل طول عرض جغرافیایی به UTM

تعیین مکان و دریافت عداد utm و درجه دقیقه هردو باهم

نمایش مختصات و تبدیل مخصات

تبدیل مختصات عددی به مکان روی نقشه و برعکس

تبدیل مکان روی نقشه به مختصات عددی utm و دسیمال دگری decimal degree

تبدیل UTM به WGS1984 و برعکس

نمایش اعداد ایکس و ایگرگ UTM روی تصویر ماهواره ای آنلاین بدون نیاز به نصب برنامه و بدون نیاز به نرم افزار، قابل نمایش هم روی گوشی تلفن همراه و هم روی لپتاپ

با وارد کردن مختصات UTM محل مورد نظر موقعیت آن را روی تصویر ماهواره ای ببینید.


راهنما :

1: برای این منظور بعد از پرداخت بر روی لینک “برای مشاهده یو.تی.ام روی نقشه آنلاین کلیک کنید” کلیک کنید و

2: در صفحه باز شده در سمت چپ بالا در کادر سبزرنگ سه عدد x، y، و شماره زون محل را وارد کنید و با کلیک روی OK نقطه مورد نظر روی تصویر ماهواره ای مانند گوگل مپس نمایش داده می شود.

نکته: برای اینکه بدانید زمین یا محل مدنظر شما در کدام زون قرار میگیرد می توانید در این لینک اسم شهرستان خودتان را سرچ کنید. یا در گوگل سرچ کنید “ زون شهرستان …. ” و عدد زون که برای ایران یکی از اعداد 38 ، 39، 40، یا 41 است را در محل مربوطه وارد کنید.

نکته دوم: مقدار ایکس (x-ea) یک عدد شش رقمی است و مقدار وای (y-no) یک عدد هفت رقمی است.

3: در صورت لزوم در روی این ایکون روی نقشه در بالا سمت راست ، گزینه OpenStreetMap و یا گزینه ” WorldImagery ” را انتخاب کنید.


بعد از خرید روی لینک “مشاهده محصول” کلیک کنید.

ویدئوی کار با این ابزار