چطور پول خودمان را دوبرابر کنیم؟

دوبرابر سازی درآمد و دارایی چیست؟

برای بررسی این که ما چطور پول خودمان را دوبرابر کنیم می توانیم این موضوع را از دو دیدگاه روانشناختی شخصیتی و دیدگاه اقتصادی مالی بررسی کنیم. در ادامه هر دو دیدگاه برای بهبود کسب و کار و مدیریت بهینه شغلی تهیه شده است. دوبرابرسازی پول و ثروت و درآمد به معنی افزایش آن به میزان صددرصد مقدار قبلی در یک بازه زمانی تعریف شده است. این متد از طریق چرخه توسعه فردی اقدام انجام می شود.

دیدگاه روانشناختی دوبرابر سازی

در دیدگاه روانشاختی و شخصیتی شما تا زمانی که خودتان تغییر نکنید افزایش درآمد و دوبرابر کردن پول ناممکن و یا بسیار سخت خواهد بود. برای تغییر خودتان شما نیاز دارید پیوسته آموزش ببینید و سطح آگاهی خود را بالاتر ببرید. برای تغییر خودتان شما لازم است آموزش ببینید. تنها را برای تغییر مدار یا تغییر ظرفیت پولی شما این است که بتوانید با آموزش های درست در زمینه های تخصصی خود مهارت ها و توانایی تصمیم گیری درست خود را بالاتر ببرید. به همین منظور فوری آموز سعی در فراهم کردن آموزش های تخصصی برای بهبود تصمیم گیری های بین رشته ای برای تمام متخصصان در زمینه های غیر تخصصی خودشان است.

دیدگاه روانشناختی همچنین به جنبه های توسعه مهارت های فردی و همچنین مهارت های کوانتومی در مدیریت تاکید دارد. یکی از مهمترین جنبه های این مهارت ها این است که شما باید به سطحی از توسعه فردی برسید که تصمیمات درست و به موقع برای جذب فرصت ها و مرتبط کردن شرایط با خواسته ها و نقاط قوت خودتان است. در تمام این مهارت ها امروزه برای توسعه هر کسب و کار و مهارت های اقتصادی نیاز به هوش هیجانی در برقراری ارتباطات با بخش های مختلف کاری ضروری است.

در دیدگاه اقتصادی مالی شما می بایست فرصت های سرمایه گذاری متنوع و ابزارهای درآمدزایی را درک کنید و از طرف دیگر باید دید درستی از مفهوم بهره وری و درصد سوددهی و تورم داشته باشید.

دیدگاه اقتصادی دوبرابر سازی

در مباحث هوش اقتصادی که در وبسایت عددایکس به آن بطور مفصل پرداخته شده است یکی از ابعاد رشد فردی مهارت های کوانتومی و مهارت های بین فردی است که پیشتر به آن اشاره شد.  این مهارت ها می تواند درک شما را در رفتارهای اجتماعی و نیز در مذاکرات اقتصادی و سرمایه گذاری تحت تاثیر قرار بدهد. همچنین هوش اقتصادی عددایکس نقش مهمی در توسعه تفکر برای تصمیم گیری بهترین انتخاب و اجرای بهترین تصمیم است. در این زمینه همچنین می بایست به مباحث توسعه هوش هیجانی در افراد نیز پرداخت که چطور هوش هیجانی می تواند هوش اقتصادی افراد را ارتقا بدهد.

پول چیست؟

در مباحث هوش اقتصادی لازم است برای اینکه پول خود را دوبرابر کنید به دیدگاه ماهیتی پول برسید. در این دیدگاه باید به این توجه کنید که در هوش اقتصادی چیزی که هیچ اهمیتی ندارد پول است. در واقع در اقتصاد پول هیچ جایگاهی ندارد و شما به هیچ عنوان نباید به دنبال پول باشید. حتما شنیده اید که پول تنها یک وسیله است این امر به چه معنی است. بسیار ساده است.

انسان ها برای اندازه گیری همه چیز در این جهان واحدهایی را ابداع کردند. برای ثبت پیام ها و ارسال پیام بین هم خط را اختراع کردند. برای اندازه گیری فاصله در قدیم از واحد گز یا فرسنگ استفاده می کردند و امروزه از واحد متر و کیلومتراستفاده می کنند. برخی از کشور ها مثل امریکا به جای متر از فوت و مایل استفاده می کنند. اینها فقط ابزار و واحد سنجش فاصله است. برای اندازه گیری دما از درجه حرارت یا سانتیگراد استفاده می کنیم. برای اندازه گیری وزن ای گرم و برای زمان از ساعت استفاده می کنیم. در اینجا سوال مهم این است که برای اندازه گیری “ارزش اقتصادی” از چه واحدی استفاده می کنیم.

درست است برای اندازه گیری ارزش اقتصادی و همچنین برای سنجش ارزشی که یک فرد برای مردم جامعه خلق می کند از چه واحدی استفاده می شود. حدس شما درست است برای اندازه گیری ارزش خلق شده توسط هر فرد برای جامعه از واحد پول استفاده می شود. همانطوری که دماسنج تغییرات دما را نشان می دهد پول تغییرات ارزش آفرینی افراد را نشان می دهد.

این ارزش چطور خلق می شود؟

مثال های افراد زیادی که هیچ ارزشی خلق نمی کننند ولی ثروتمند هستند چیست؟

چطور ارزش ها بین افراد جامعه جابجا می شود؟

روش خلق ارزش در جامعه چیست؟

همه این سوال ها در مباحث هوش اقتصادی عددایکس به آن پرداخته شده است.

تدوین استراتژی دوبرابرسازی

مهمترین روش دوبرابر کردن دارایی و درآمد تدوین استراتژی مناسب است.

برای تدوین استراتژی دوبرابر سازی روش SOSTAK یکی از بهترین متدهای مورد پسند است.

برای تدوین استراتژی

SOSTAC
situation analysis
objective
strategy
tactics
actions
control

مراحل تدوین راهبرد به ترتیب زیر باید انجام شود.

  1. تحلیل موقعیت فعلی و جایگان الان شما در بازار
  2. تعیین اهداف با توجه به جایگاه کنونی در ابعاد پولی مشتری مداری،خلق ارزش و شهرت برند
  3. تعیین استراتژی و مسیر حرکت به سمت اهداف فوق
  4. مشخص کردن تاکتیک ها روش استفاده از ابزارها و منابع
  5. اقدام به پیاده سازی برنامه و راهبرد
  6. کنترل و هدایت اقدامات اجرایی و استمرار یا همان never give up در عمل

این ترتیب برای تدوین استراتژی کسب و کاری ضروری است.

هدف ما در فوری آموز فراهم کردن آموزش های کوتاه و ضروری با هدف توسعه فردی هم وطنان عزیزمان است. به جای مهاجرت به کشورهای دیگر کشور خودمان را بهتر از کشورهای دیگر کنیم.


برای محاسبه و ثبت دوبرابر شدن درآمد، دارایی، ثروت و پول خود میتوانید از اکسل دوبرابر سازی پول استفاده کنید. این اکسل در پایین آمده است.

تصویر محصول ابزار محاسبه زمان دوبرابر شدن سرمایه گذاری با سود مرکب عدد سرمایه

ابزار محاسبه زمان دوبرابر شدن سرمایه گذاری با سود مرکب عدد سرمایه


شعار فوری آموز: فوری آموز با آموزش هر مهارت جدید، دری تازه به روی شما می گشاید.