متن مقاله مطالعه نقشه ها و اطلاعات مکانی جغرافیایی محیطی طبیعیت شهری روستایی لوکیشن

نمایش عکس هوایی گوگل ارث زیر نقشه ها در ArcGIS

در این آموزش کوتاه ویدئویی توضیح داده ایم که چطور برنامه ArcGIS خود را تنظیم کنید که عکس ماهواره ای زیر نقشه های شما نمایش داده شود.

برای نمایش تصاویر ماهواره ای مانند Bing Satellite یا برنامه های نقشه آنلاین معابر و غیره می توانید براحتی با چند کلیک این عکس ها و تصاویر ماهواره ای را زیر نقشه های خود فعال کنید و خروجی های گیرا از نتیجه کار خود ارائه بدهید. این نقشه ها همچین به شما کمک می کند که بدانید آیا همه وکتورها و لایه های GIS درست ژئورفرنس شده اند و آیا لایه ها دارای سیستم مختصات درست و صحیح هستند.

همچنین در برخی موارد نیز می توانید در داخل برنامه ArcGIS و بدون نیاز به دانلود تصاویر ماهواره ای و بدون نیاز به انجام کارهای سنجش از دوری براحتی تصاویر ماهواره ای را در زیر لایه های جی ای اس بطور آنلاین قرار بدهید و عوارضی مانند رودخانه ها و جاده ها و غیره را دیجیت کنید.

در این برنامه ابزارهای کابردی ArcBruTile نیز نشان داده شده است. با این قابلیت ها می توانید نقشه مناطق مختلف را در GIS مشاهده کنید. شبیه برنامه گوگل ارث عکس های هوایی Google Earth در داخل ArcGIS باز می شود.

در این خصوص شما شاید برایتان سوال باشد که چطور برنامه گوگل ارث را در داخل نرم افزار GIS باز کنم؟

یا چطور از نقشه های google earth در برنامه ArcGIS استفاده کنیم؟

روش باز کردن نقشه های ماهواره ای گوگل ارث داخل GIS چگونه است؟

آموزش باز کردن نقشه های گوگل ارث (Google Earth) در داخل نرم افزار ArcGIS را در این ویدئو یاد می گیرید. برای دانلود این ویدئو روی دکمه خرید زیر کلیک کنید