از زمین خود پول در بیاورید

چگونه در زمین خود درآمد کسب کنید؟

چگونه در زمین خود درآمد کسب کنید

احتمالاً درباره مالکان مواد معدنی شنیده اید که برای اجاره حقوق معدنی خود به شرکت های نفت و گاز، چک های حق امتیاز بزرگی دریافت می کنند، اما همه زمین ها برای حفاری نفت و گاز مطلوب نیستند. حتی اگر زیر زمین شما نفت و گاز نباشد، فرصت های زیادی برای شما وجود دارد که از اموال خود کسب درآمد کنید. منابع طبیعی در زمین شما دارای ارزش است و می تواند فرصتی برای کسب درآمد غیرفعال از طریق فرصت های اجاره مختلف برای شما فراهم کند. فوری آموز می تواند با نشان دادن ارزش هر منبع طبیعی در زمین شما به شما کمک کند تا راه های مختلفی را که می توانید در زمین خود کسب درآمد کنید، درک کنید.

حقوق معدنی نفت و گاز

اگر زمین شما در منطقه ای قرار دارد که نفت و گاز آن ثابت شده است، می توانید حقوق معدنی خود را به شرکت های حفاری اجاره دهید و فقط برای امضای اجاره نامه، پاداش نقدی دریافت کنید. پاداش معمولاً بر اساس هر هکتار به شما پرداخت می شود. بنابراین، هرچه زمین بیشتری داشته باشید، پتانسیل بیشتری برای پاداش بیشتر خواهید داشت. هنگامی که حقوق معدنی خود را برای اجاره در بازار آزاد آگهی می‌کنید، حقوق معدنی شما به چندین شرکت نفت و گاز عرضه می‌شود که می‌تواند به شما در مذاکره با بالاترین پاداش ممکن کمک کند.

در اجاره نفت و گاز، حق امتیازی نیز دریافت خواهید کرد. حق امتیاز درصدی از عواید حاصل از فروش محصول است که بسته به قرارداد اجاره خاص به صورت ماهانه یا فصلی به مالک زمین پرداخت می شود. بنابراین، اگر اپراتور با موفقیت چاهی را در زمین شما که نفت و گاز تولید دارد حفر کند، یک چک حق امتیاز اضافی دریافت خواهید کرد. می توانید درباره حق امتیاز نفت و گاز بیشتر بدانید.

اجاره حقوق معدنی

لیزینگ باد

اجاره مزرعه بادی توافقی است بین یک توسعه‌دهنده بادی و یک مالک زمین که به توسعه‌دهنده بادی حق ساخت توربین‌های بادی در زمین خود را می‌دهد. اجاره زمین برای توربین‌های بادی می‌تواند درآمد ثابت و قابل پیش‌بینی را به همراه داشته باشد و در عین حال به ارزش ملک شما ادامه دهد.

شرایط پرداخت اجاره باد بسته به محل قرارگیری زمین شما و خود شرکت بادی متفاوت است. مشابه اجاره حقوق معدنی، شرکتی که می خواهد یک مزرعه بادی در ملک شما بسازد ممکن است هنگام امضای قرارداد اجاره بادی به شما پاداش نقدی بپردازد. سپس، ممکن است یک پرداخت سه ماهه یا سالانه بر اساس تعداد توربین های نصب شده، و/یا حق امتیاز اضافی بر اساس مگاوات برق تولید شده از دارایی خود دریافت کنید. به طور متوسط، اجاره یک توربین بادی کوچکتر می تواند حدود 8000 دلار در سال با توربین بزرگتر بین 50000 تا 80000 دلار در سال ارزش گذاری شود. می توانید در مورد ساختارهای معمولی پرداخت اجاره بادی بیشتر تحقیق کنید.

لیزینگ خورشیدی

اجاره زمین خود به یک توسعه دهنده خورشیدی برای نصب پنل های خورشیدی همچنین می تواند درآمد ثابت و قابل پیش بینی را برای صاحبان زمین فراهم کند در حالی که ارزش ملک همچنان افزایش می یابد. اعتبارات و مشوق های مالیاتی کشوردر موارد زیادی وجود دارد که شرکت ها را برای سرمایه گذاری در اجاره زمین برای انرژی خورشیدی و ساخت مزارع خورشیدی جدید تشویق می کند.

پرداخت اجاره مزرعه خورشیدی معمولاً از 400 تا 2000 دلار در هر هکتار در سال متغیر است. میانگین مدت اجاره خورشیدی 25 سال است. اندازه و موقعیت ملک شما و تقاضای انرژی در منطقه شما نقش مهمی در میزان پرداختی برای اجاره خورشیدی ایفا می کند. می توانید اطلاعات بیشتری در مورد پرداخت اجاره خورشیدی پیدا کنید.

به طور کلی 4 مرحله در فرآیند مزرعه خورشیدی وجود دارد:

همه چیز با مرحله توسعه/برنامه ریزی شروع می شود که بین 2 تا 5 سال طول می کشد.

در صورت تایید پروژه، فاز ساخت آغاز خواهد شد که باید 2 تا 4 ماه طول بکشد.

هنگامی که صفحات خورشیدی به طور فعال برق تولید می کنند، به این مرحله عملیات می گویند که می تواند 25 تا 50 سال طول بکشد.

در پایان فاز عملیاتی (مگر اینکه توسط شرکت خورشیدی تمدید شود)، فاز انحلال آغاز خواهد شد. در این مرحله، پانل‌های خورشیدی و سازه‌های پشتیبان را قبل از بازگرداندن ملک شما به حالت اولیه، حذف می‌کنند.

اعتبارات کربن

فرصت دیگری که صاحبان زمین برای کسب درآمد از املاک خود دارند، فروش اعتبارات کربن است. اعتبار کربن کالایی قابل مبادله است که نشان دهنده یک تن متریک دی اکسید کربن است که از جو حذف شده است. شرکت هایی که مقدار زیادی دی اکسید کربن را وارد جو می کنند (به عنوان مثال، خطوط هوایی) می توانند اعتبار کربن را از مالکان زمین خریداری کنند تا ردپای کربن خود را جبران کنند.

شما می توانید با شناسایی بسته خود بر روی نقشه ما و تهیه گزارش ملک رایگان خود، متوجه شوید که زمین شما چقدر کربن جداسازی است. این با تجزیه و تحلیل عمیق خاک و انواع درختان در زمین شما محاسبه می شود.

حقوق آب

حقوق آب بسیار ارزشمند است، اما ارزش واقعی آنها به متغیرهای زیادی بستگی دارد. ابتدا باید چند حقیقت و اصطلاحات در مورد حقوق آب را درک کنید. آیا ملکی را به ارث برده اید؟ آیا زمین شما در نزدیکی تعداد زیادی دکل حفاری نفت و گاز واقع شده است؟ موقعیت مکانی مهم است. اجازه دهید به شما کمک کنیم حقوق آب خود را به صورت اجاره ای بازاریابی کنید و در مورد مالکیت حقوق آب بیشتر بدانید.