دانلود فوری آموز پروژه محور پردازش تصاویر ماهواره ای با ENVI

در این فوری آموز ویدئویی روش دانلود و پردازش تصاویر ماهواره ای در نرم افزار ENVI آموزش داده شده است. در این فوری آموز ویدئوئی بخش های اصلی و ضروری کار با برنامه انوی در یک پروژه سنجش از دور(Remote Sensing) برای تولید نقشه پوشش گیاهی با روش استانداردشده تفاضل پوشش گیاهی (NDVI) آموزش داده شد. در طول این پروژه شما بطور جامع و منسجم با مهارت های مختلف پیش پردازش (Preprocessing) تصاویر ماهواره ای مانند تصحیحات رادیومتریک و تصحیحات اتمسفری آشنا می شوید و سپس یاد می گیرید روش های پردازش تصاویر برای تولید نقشه درصد تاج پوشش گیاهی جنگل های حرا مانگرو (Mangro) در جنوب کشور کار کنید. در این پروژه تغییرات زمانی جنگل های مانگرو جنوب کشور در طول زمان با پردازش تصاویر ماهواره ای ارزیابی شده است.

در آموزش های قبلی روش دانلود تصاویر ماهواره ای ارائه شده است. با استفاده از فوری آموز های دانلود تصاویر ماهواره ای شما می توانید بسیاری از تصاویر سال ها و تاریخ های مشخص ماهواره هایی مانند لندست، مادیس، ای آر اس، اسپات، سنتینل، و بسیاری از تصاویر دیگر را دانلود کنید.

علاوه براین در این فوری آموز روش تهیه شاخص آب یا تهیه پهنه های آبی دریایی از پهنه های خشکلی در برنامه envi آموزش داده شد. می توانید از شاخص های تهیه پهنه های آبی (Water Body) و جداسازی آب از خشکلی در بسیاری از کارها و پروژه های ساحلی و مدیریت سواحل استفاده کنید.

این پردازش های تصاویر ماهواره ای با روش های سنجش از دوری می تواند منابع داده ای و نقشه های مورد استفاده برای پروژه های GIS را فراهم نماید.

فوری آموز برنامه ENVI به معنی یک پروژه کامل پردازش تصاویر ماهواره ای است که فقط قسمت های ضروری نرم افزار را در طول تهیه پروژه برای تولید نقشه پوشش گیاهی و جداسازی آب از خشکلی توضح می دهد. در این پروژه فوری آموزنده با تمام بخش های ضروری نرم افزار آشنا می شود و میتواند پروژه مشابهی را برای هر منطقه انجام بدهد. در این محصول شما با دانلود فوری آموز پروژه محور پردازش تصاویر ماهواره ای با ENVI می توانید پروژه سنجش از دوری را روی نرم افزار که روی کامپیوتر شما نصب شده است انجام بدهید. اگر نخواهید نرم افزاری روی کامپیوتر یا لپتاپ خود نصب کنید و بدون نصب برنامه تحلیل سنجش از دوری انجام بدهید می توانید به محصول سنجش از دور بدون نصب برنامه مراجعه کنید. در این آموزش می آموزید بطور آنلاین و بدون نیاز به دانلود تصاویر ماهواره ای و بدون نیاز به نصب نرم افزار پردازش تصاویر را انجام بدهید.

در ادامه پیش نمایش ویدئو فوری آموز پروژه محور پردازش تصاویر ماهواره ای با ENVI را میتوانید مشاهده کنید.



حجم فایل: 200 مگ

سال انتشار: 1397

مدرس: دکتر محمدعلی نظام محله

مدت زمان ویدئوها: 3 ساعت


برای خرید این فوری آموز روی دکمه خرید زیر کلیک کنید.