آموزش مقدماتی ترید رمزارزها

دانلود آموزش ویدئویی سایت های ایرانی مطمئن برای ترید کردن



در این آموزش ویدئویی با چند سایت ایرانی (صرافی) و خصوصیات و نقاط قوت و ضعف هر یک از آنها برای معامله و خرید و فروش رمزارزها آشنا می شوید. مطالب گفته شده در این آموزش براساس تجربیات چندسال فعالیت در زمینه بهترین سایت های ترید در صرافی های داخلی و خارجی گردآوری و تدوین شده است. ساخت انیمیشن یا پویانمایی در GIS می تواند قابلت بیان دیدگاه ها و نقشه ها را در حالت گیراتر و گویا تر به شما بدهد.

نقشه برداری در انیمیشن چیست؟
نگاشت متحرک، کاربرد انیمیشن، اعم از کامپیوتری یا ویدئویی، برای افزودن یک جزء زمانی به نقشه ای است که تغییرات را در برخی ابعاد نشان می دهد. معمولاً تغییر در طول زمان نشان داده می شود، معمولاً در مقیاس بسیار تغییر یافته (یا بسیار سریعتر از زمان واقعی یا بسیار کندتر).


چگونه در ArcMap انیمیشن ایجاد می کنید؟
روی نوار ابزار انیمیشن کلیک کنید، روی Customize در منوی اصلی برنامه کلیک کنید، به Toolbars اشاره کنید، سپس روی انیمیشن کلیک کنید. روی فلش کشویی Animation کلیک کنید و روی Create Time Animation کلیک کنید. کادر محاوره ای Create Time Animation باز می شود که نشان می دهد یک آهنگ انیمیشن زمانی جدید ایجاد شده است.


این آموزش مقدماتی بطور کاملا مختصر و مفید چند سایت ایرانی و نقاط قوت و ضعف هرکدام را به شما معرفی می کند. با دانستن خصوصیات هر کدام از این سایت ها می توانید انتخاب کنید که با توجه به هدف خودتان از کدام سایت استفاده کنید. همچنین این آموزش توضیح می دهد که چطور با استفاده از کارت های عضو شتاب بانکی ایرانی و با ریال ایران می توانید ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم (همچنین مشاهده چارت تکنیکال اتریوم)، و سایر توکن ها (رمز ارز های برتر بازار کریپتو کارنسی را از این لینک مشاهده کنید) را خرید و فروش و ترید کنید. شما با مبلغ اندک و بصورت کاملا آسان می توانید در این آموزش یادبگیرید که چطور با ترید کردن ارزهای دیجیتال کسب سود کنید.

در این آموزش شما با تجربیات تیم فوری آموز با صرافی های ایرانی که با ریال ایران قابل معامله هستند آشنا می شوید. در این آموزش خصوصیات کار با صرافی های رمزارزی مختلف ایرانی و نقاط ضعف و قوت آنها آشنا می شوید. برخی از این صرافی ها تعداد معاملات و ترافیک بالایی دارند که قدرت نقدشوندگی و امکان نواسان گیری بهتری را فراهم می کنند. برخی دیگر از این صرافی ها دامنه وسیع تری از رمزارزها را پوشش می دهند و شما می توانید طیف گسترده ای از رمزارزها را در این صرافی ها خرید و فروش و ترید کنید. برخی دیگر از این صرافی ها امکاناتی مانند سقف تراکنش های روئزانه بالایی را برای کاربران فراهم می کنند برخی دیگر محدودیت های برداشت و واریز وجه دارند. تمامی این صرافی ها این امکان را دارند که شما بتوانید با کارت های بانکی عضو شتاب بانک های ایران واریز و برداشت وجه انجام بدهید. همچنین در تمام این صرافی ها شما بعد از احراز هویت می توانید شروع به واریز و برداشت وجه و ترید کنید. همچنین در این صرافی ها می توان توکن ها و ارزهای دیجیتال را به صرافی های داخلی و خارجی انتقال دارد.

برای آشنایی با ترید کردن می توانید دوره مقدماتی ترید را از این لینک مطالعه نمایید.

مهمترین صرافی های جهانی برای ترید در این لینک معرفی شده است.


مشخصات این آموزش

مدت زمان: 23 دقیقه

مدرس: محمدعلی نظام محله

حجم فایل 71 مگابایت


در طول تاریخ، ابزارهای مالی مانند سهام، اوراق قرضه، قراردادهای مشتقه و صندوق های قابل معامله در بورس (ETF) شاهد چرخه های متناوب افزایش و کاهش قیمت بوده اند. این نوسانات نشان دهنده فرصت های بازار برای معامله گران و سرمایه گذارانی است که به دنبال رشد پولی هستند که به سختی به دست آورده اند. یکی از گام‌های مهم در استفاده حداکثری از بازارهای مالی، یافتن یک کارگزار آنلاین است که به بهترین وجه با شخصیت و اهداف مالی شما مطابقت دارد.

امروزه، همه کارگزاران آنلاین بزرگ معاملات 0 دلاری را در سهام و ETF ها ارائه می دهند و بسیاری از آنها در سایر کلاس های دارایی نیز 0 دلار کمیسیون ارائه می دهند. بهترین پلتفرم‌های معاملاتی کارمزدهای پایینی را به شیوه‌ای شفاف و با تاکتیک‌های گیمیفیکیشن محدود ارائه می‌دهند که باعث افزایش بیش از حد معامله می‌شود. آنها همچنین ابزارهای تحقیقاتی تحلیل بنیادی و تکنیکال فراوان، طیف وسیعی از گزینه‌های سرمایه‌گذاری، ابزارهای تجاری پیشرفته، خدمات عالی به مشتریان، و فراوانی مواد آموزشی به راحتی در دسترس را در تمامی پلت‌فرم‌های قدرتمند دسکتاپ و موبایل ارائه می‌کنند.

مشاهده ابزارهای تحلیل مالی