فایل google earth کاربری های شهرداری و شورای شهر تهران. استعلام کاربری های شهر تهران

فایل Google Earth کاربری های منطقه 18 شهر تهران


نقشه گوگل ارث کاربری های مناطق شهر تهران این محصول شامل یک فایل Google Earth است که تمام کاربری های این منطقه را شامل می شود. در این نقشه کاربری تمامی قطعه زمین های این منطقه از شهر تهران براساس مصوبات طرح های تفصیلی شهرداری و شورای شهر تهران مشخص شده که مبنای تصمیمات فعلی شهرداری است. انواع کاربری های شهری شامل مسکونی، تجاری، اداری، گردشگری، بهداشتی درمانی، آموزشی، فضای سبز، صنعتی کارگاهی، نظامی انتظامی، تاسیسات و تجهیزات شهری، و زمین های خالی در این فایل مشخص شده است که در برنامه گوگل ارث قابل نمایش است. با دریافت این فایل به راحتی می توانید وضعیت کاربری هر یک از زمین های اطراف خود و همچنین املاک مورد نظر جهت خریداری یا سرمایه گذاری را بررسی کنید.


نقشه گوگل ارث کاربری های شهری منطقه هجده شهرداری تهران .

برای سرمایه گذاری ملکی لازم است نقشه کاربری های اطراف را بررسی کنید. این نقشه می تواند برای تمامی افرادی که با معاملات ملکی بطور موقت یا حرفه ای سروکار دارند بسیار مفید باشد. بنابراین لازم است این فایل در کامپیوتر و لپتاپ هر بنگاه املاک وجود داشته باشد تا مشاورین دفتر املاک در زمان تصمیم گیری بتوانند از آن استفاده نمایید. امروزه یکی از روش های تعیین و برنامه ریزی برای نقشه های کاربری اراضی شهری استفاده از فناوری های GIS و با پشتوانه تحلیل ابرداده ها است. تهیه نقشه های کاربری اراضی شهری با روش بیگ دیتا می تواند عملکرد و اثربخشی از روش را بطور قابل توجهی بهبود بخشد.

این نفشه یکی از ابزار کلیدی کار مشاورین محترم املاک و دفاتر معاملات ملکی است. این لایه با فرمت kml تمامی کاربری ها در مقیاس بلوک های شهری و تمامی ساختمان ها را شامل می شود و در گوشی های تلفن همراه سامسونگ و ایفون نیز قابل مشاهده است.

دسترسی به برخی نقاط مهم شهری مانند داروخانه های، دفاتر مشاوره املاک، مدارس، پمپ بنزین ها، و بسیاری خدمات دیگر را می توانید در لینک زیر دریافت نمایید.

مشاهده خدمات شهری برخی شهرهای ایران

برخی تاسیسات و خدمات شهر تهران را می توانید از لینک زیر مشاهده نمایید.

مشاهده خدمات شهر تهران در فرمت گوگل ارث


از طریق دکمه خرید زیر می توانید فایل Google Earth کاربری های منطقه 18 شهر تهران را دانلود کنید.

برای دانلود نقشه کاربری اراضی منطقه 18 شهر تهران روی دکمه خرید زیر کلیک کنید.


بررسی آیین نامه نقشه های کاربری اراضی شهرهای جهان


نقشه‌های کاربری اراضی شهر کلگری کانائدا برای مثال کدهای 1P2007 و نقشه‌های کاربری اراضی بایگانی شده با کد 2P80، منطقه کاربری جدید زمین را برای هر قطعه زمین در شهر نشان می‌دهد. این مناطق کاربری اراضی از 1 ژوئن 2008 به اجرا درآمدند.

نقشه سیل نظارتی شهر کلگری کانادا، مسیر سیلابی، حاشیه سیل و مناطق جریان زمینی رودخانه های Bow and Elbow و Nose و West Nose Creeks را نشان می دهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نقشه سیل و قالب های نقشه برداری جایگزین، لطفاً نرم افزار اکسل محاسبه شاخص های سیل ما دیدن کنید.

نقشه های کاربری اراضی
آیین نامه استفاده از زمین شهر کلگری 1P2007 مجموعه ای کاملاً جدید از مناطق کاربری زمین را ارائه می دهد. بنابراین، با اجرایی شدن آیین‌نامه جدید در 1 ژوئن 2008، تمام قطعات زمین در شهر دوباره طراحی شدند. برای انجام این امر، کاربری زمین موجود برای هر ملک باید بازنگری و تجزیه و تحلیل می‌شد تا مناسب‌ترین تعیین منطقه کاربری جدید زمین تعیین شود. برای این منظور تجزیه و تحلیل کاربری زمین و فرآیند انتقال ناحیه از چندین اصل راهنما پیروی کرد تا از یک رویکرد عادلانه و سازگار اطمینان حاصل شود. به عنوان یک اصل کلی، تعیین کاربری زمین موجود برای یک سایت به نزدیک‌ترین منطقه کاربری زمین در آیین‌نامه جدید کاربری اراضی تغییر یافت.

اصول فرآیند انتقال
برای تسهیل اهداف آیین نامه کاربری اراضی و اهداف ولسوالی ها
برای سازگاری با سیاست های موجود، مانند طرح های ساختار منطقه، طرح های توسعه مجدد منطقه یا سایر سیاست های برنامه ریزی جامعه مصوب
برای تسهیل وضوح و خوانایی، به طوری که نقشه‌های کاربری اراضی بیشتر معرف توسعه‌ای است که در یک قطعه وجود دارد یا مجاز به آن است.


سازگار و عادلانه باشد
برای حفظ پتانسیل توسعه یک قطعه، تا حد امکان، به رسمیت شناختن آئین نامه کاربری جدید زمین شامل تعدیل فرآیندها و استانداردها می شود.
در صورت امکان، نواحی کنترل مستقیم موجود را با نواحی جدید از آیین‌نامه استفاده از زمین پیشنهادی جایگزین کنید، که در آن مناطق جدید با مقررات آیین‌نامه کنترل مستقیم مطابقت دارند.
نقشه‌های کاربری (زون‌بندی) در این سایت نشان می‌دهد که چگونه مناطق جدید در آیین‌نامه کاربری اراضی 1P2007 برای زمین در شهر اعمال شده‌اند. آنها فقط برای مقاصد مرجع ارائه شده اند، بنابراین لطفاً سلب مسئولیت موجود در پایین صفحه را به دقت بخوانید.

برای مشاهده نقشه های کاربری شهری سایر مناطق 22 گانه شهر طهران کلیک کنید.

نقشه های آیین نامه کاربری اراضی 1P2007

آیین نامه استفاده از زمین و نقشه توسط شورا تصویب شده و در 1 ژوئن 2008 لازم الاجرا شده است. شهر کلگری این اطلاعات را با حسن نیت ارائه می کند اما هیچ ضمانتی ارائه نمی دهد و هیچ گونه مسئولیتی را که ناشی از اطلاعات نادرست، ناقص یا گمراه کننده باشد نمی پذیرد. یا استفاده نادرست از آن این اطلاعات ممکن است به صورت روزانه و با رخ دادن تغییرات به روز شود.​

آیین نامه نقشه های استفاده از زمین 2P80 (بایگانی شده)

مناطق کاربری اراضی تابع آئین نامه شورای شهر هستند و نقشه ها در اسرع وقت با تصمیم شورا به روز می شوند. شهر کلگری این اطلاعات را با حسن نیت ارائه می کند، اما هیچ ضمانتی ارائه نمی دهد، و هیچ گونه مسئولیتی را که ناشی از هرگونه اطلاعات نادرست، ناقص یا گمراه کننده یا استفاده نادرست از آن باشد، نمی پذیرد. این اطلاعات ممکن است به صورت روزانه با رخ دادن تغییرات به روز شود.

مناطق دستورالعمل میراث
در نشست ترکیبی شورا در 6 دسامبر 2022، شورا به‌روزرسانی‌های بخش 1.3 طرح منطقه محلی جوامع تپه شمالی را برای شناسایی مناطق راهنمای میراث و جزئیات بهتر تاریخ منحصر به فرد جوامع در منطقه طرح تصویب کرد. اصلاحیه‌های آیین‌نامه استفاده از زمین 1P2007 نیز برای اجرای دستورالعمل‌های میراث به تصویب رسید.

این اصلاحات تضمین می‌کند که تمام انواع مسکن‌ها، خانه‌های مجزا، نیمه‌منفصل، و ساختمان‌های ردیفی که در محدوده‌های دستورالعمل میراث مجاز هستند، به کاربری‌های اختیاری تبدیل می‌شوند. بررسی درخواست مجوز توسعه اختیاری دستورالعمل‌های Heritage را اعمال می‌کند تا اطمینان حاصل شود که برنامه با خط‌مشی‌های Heritage Guideline مطابقت دارد.
اصلاحیه آیین‌نامه استفاده از زمین و نقشه‌های مناطق دستورالعمل میراث توسط شورا به تصویب رسیده و در 20 دسامبر 2022 لازم‌الاجرا شده‌اند. شهر کلگری این اطلاعات را با حسن نیت ارائه می‌کند، اما هیچ ضمانتی ارائه نمی‌کند، و هیچ گونه مسئولیتی را که ناشی از هرگونه نادرستی باشد، نمی‌پذیرد. اطلاعات ناقص یا گمراه کننده یا استفاده نادرست از آن. این اطلاعات ممکن است به صورت روزانه با رخ دادن تغییرات به روز شود


بررسی این فایل کاربری های شهری در گوگل ارث و داشتن آن می تواند مزیت رقابتی شما بر سایر همکاران تان باشد.

افرادی که این نقشه را خریداری کردند، همچنین برخی محصولات زیر را نیز خریدند.

ابزار آماده محاسبه قیمت آپارتمان
نقشه گوگل ارث پناهگاه های اضطراری شهر تهران
نقشه موقعیت پمپ بنزین های تهران
لایه های منابع آب و تاسیسات آبی تهران
خطوط انتقال نیرو برق تهران
فایل گوگل ارث کارخانه ها و صنایع تهران