فایل google earth کاربری های شهرداری و شورای شهر تهران. استعلام کاربری های شهر تهران

فایل Google Earth کاربری های منطقه 19 شهر تهران


نقشه گوگل ارث کاربری های مناطق شهر تهران این محصول شامل یک فایل Google Earth است که تمام کاربری های این منطقه را شامل می شود. در این نقشه کاربری تمامی قطعه زمین های این منطقه از شهر تهران براساس مصوبات طرح های تفصیلی شهرداری و شورای شهر تهران مشخص شده که مبنای تصمیمات فعلی شهرداری است. انواع کاربری های شهری شامل مسکونی، تجاری، اداری، گردشگری، بهداشتی درمانی، آموزشی، فضای سبز، صنعتی کارگاهی، نظامی انتظامی، تاسیسات و تجهیزات شهری، و زمین های خالی در این فایل مشخص شده است که در برنامه گوگل ارث قابل نمایش است. با دریافت این فایل به راحتی می توانید وضعیت کاربری هر یک از زمین های اطراف خود و همچنین املاک مورد نظر جهت خریداری یا سرمایه گذاری را بررسی کنید.


نقشه گوگل ارث کاربری های شهری منطقه نوزده شهرداری تهران .

برای سرمایه گذاری ملکی لازم است نقشه کاربری های اطراف را بررسی کنید. این نقشه می تواند برای تمامی افرادی که با معاملات ملکی بطور موقت یا حرفه ای سروکار دارند بسیار مفید باشد.

این محصول کاربری های شهر تهران را براساس مصوبات طرح های تفصیلی شهری نشان می دهد که می تواند نقش مهمی در درک مشاورین محترم املاک از کاربری های مجاور و شناخت کلی منطقه داشته باشد.

این نفشه یکی از ابزار کلیدی کار مشاورین محترم املاک و دفاتر معاملات ملکی است. با مشاهده این نقشه می توان خدمات شهری را در محدوده منطقه کاری بررسی نمود. این لایه با فرمت kml تمامی کاربری ها در مقیاس بلوک های شهری و تمامی ساختمان ها را شامل می شود و در گوشی های تلفن همراه سامسونگ و ایفون نیز قابل مشاهده است.


منطقه ۲۰ شهرری در جنوب تهران قرار دارد و از اهمیت استراتژیک برخوردار است. بافت مذهبی، بقاع متبرکه و آثار باستانی، مراکز تجاری و راسته بازارها، قابلیت توسعه اشتغال و زمین‌های کشاورزی از ویژگی‌های این منطقه است. دروازه بین‌المللی پایتخت تهران به شمار می‌رود و به سرعت با مرکز تهران و دیگر مناطق ارتباط برقرار می‌کند. امکان دسترسی آسان به کمربندی تهران و ایستگاه‌های مترو نیز وجود دارد. منطقه ۲۰ دارای ۵ ناحیه است، دو ناحیه آن در حریم جنوبی شهر تهران قرار دارد و شش ناحیه دیگر در حومه شهر قرار دارند. منطقه دارای مساحت تقریباً ۷۲ کیلومتر مربع است که شامل ۱۳ روستا می‌شود. همچنین منطقه دارای ۱۳ محله درون محدوده شهری است که شامل بوستان فرامحله‌ای ولایت، میدان مرکزی میوه و تره‌بار و دیگر مراکز مهم است. منطقه دارای راه‌های بزرگراهی مهمی نیز هست که عبور و مرور راحت افراد را تضمین می‌کند. منطقه ۲۰ دارای ظرفیت‌های بی‌بدیلی است که آن را به یک قطب گردشگری جنوبی تهران تبدیل کرده است. همجواری با حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و فرودگاه بین‌المللی حضرت امام خمینی (ره)، منطقه را به حریمی برای حرم مطهر و فرودگاه بدل ساخته است. همچنین همجواری با نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب و مراکز تاریخی و مذهبی دیگر، جاذبه‌های گردشگری مهمی را در این منطقه ایجاد کرده است. منطقه ۲۰ با استفاده از ظرفیت راسته بازارها و مراکز تجاری معروف، به عنوان یک قطب تجاری و تجارتی نیز شناخته می‌شود. در این منطقه مراکز مهمی نظیر بازار پارچه فروشان عبدالآباد و بازار مبل نعمت‌آباد قرار دارند. همچنین وجود بوستان بزرگ ولایت که بزرگ‌ترین بوستان جنوب تهران است و میدان مرکزی میوه و تره‌بار نیز بازدیدکنندگان بسیاری را جذب می‌کنند. منطقه ۲۰ به عنوان دروازه ورودی بین‌المللی به تهران مطرح است و محل مرور افرادی است که روزانه وارد پایتخت شده و آن را ترک می‌کنند.

مشاهده پورتال شهرداری منطقه نوزده طهران


در سایت فوری آموز محصولاتی طراحی شده است که می تواند به محاسبه قیمت املاک کمک نماید. برای مثال محصول محاسبه خودکار قیمت آپارتمان را از اینجا دانلود کنید.