متن مقاله مطالعه نقشه ها و اطلاعات مکانی جغرافیایی محیطی طبیعیت شهری روستایی لوکیشن

وارد کردن XY بدون نصب برنامه و جانمایی ایکس و ایگرگ روی نقشه آنلاین

برای جانمایی مختصات ایکس و وای نقاط روی نقشه آنلاین گوگل و پیدا کردن نقطه روی عکس هوایی و تصویر ماهواره ای منطقه می توانید از ابزار تبدیل آنلاین مختصات UTM در گوشی همراه و مشاهده یو.تی.ام روی نقشه بدون نیاز به نصب برنامه استفاده کنید.

با این محصول شما بدون نیاز به نصب هیچ برنامه ای روی گوشی موبایل و یا روی لپتاپ می تواند مختصات UTM منطقه یا مختصات درجه دقیقه جغرافیایی منطقه را وارد کنید و نقطه مدنظر خود را روی عکس هوایی گوگل یا نقشه ماهواره ای مشاهده کنید. برای این منظور لازم است بعد از دریافت این محصول روی آن کلیک کنید و سپس مختصات ایکس و ایگرگ نقطه را در کادر مشخص شده وارد کنید. با زدن دکمه جستجو برنامه نقطه را روی سطح سیاره زمین برای شما پیدا میکند. در این مرحله می توانید مشخص کنید که با چه نقشه پایه ای زمین شما نمایش داده شود. می توانید این نقطه را روی bing map یا google maps یا openstreetmap مشاهده کنید.

طبق این راهنما شما می توانید بطور آنلاین نقاط چهارگوش زمین را روی نقشه جانمایی کنید و سپس فایل یو تی ام یا مختصات شیپ آن را دریافت کنید. لذا، وارد کردن XY بدون نصب برنامه و جانمایی ایکس و ایگرگ روی نقشه آنلاین یک روش کاربردی و موثر جهت اجرای فوری کارهای میدانی و تحلیل های روی زمین است.

این روش نیاز به هیچ تخصص خاصی ندارد و شما هرکجا که باشید چه در سر زمین یا در مهمانی می توانید از این ابزار برای جانمایی نقاط UTM ملک روی نقشه هوایی استفاده کنید.

قبل از کار با این ابزار پیدا کردن اعداد یو تی ام روی نقشه زمین می توانید ویدئوی راهنمای کار با این برنامه را مشاهده کنید.


آموزش رایگان کار با گوگل ارث در موبایل


دانلود فایل های گوگل ارث کاربری

دریافت نقشه های کمیاب برای نمایش در google earth

آموزش رایگان کار با گوگل ارث در موبایل

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *